söndag 2 juni 2013

Sluta pilla i lösgodiset =@

Äntligen börjar årstiden då man kan släppa lite på bacillnojan.
Vädret är härligt, inte så mycket baciller i omlopp som anfaller och jag slipper fullkomligt dränka alla besökare från topp till tå i handdesinfektion.

Fast idag såg jag nåt som alla bör ta till sej oavsett man har en Immunbrist eller inte-
en mamma som hjälpte sin tvååring gräva i lösgodiset MED FINGRARNA för att hitta den "perfekta biten". Whääääää!
Seriöst???
Det är precis på grund av sådana människor som min son inte får äta lösgodis.
Gud vet var de fingrarna varit innan-
och tvååringen som saglade lite ner i polkagrisarna.
Jaha.
Jag blir aptokig!

Jag vet att jag har sagt det innan, men jag gör det igen-
Hemmakväll nere i stan är änglar =)
När vi kommer dit får vi gå bak på lagret och ta ur oöppnade burkar.
I LOVE HEMMAKVÄLL!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar