tisdag 26 mars 2013

~* Finfika *~

Vilken härlig dag det har varit idag!
Nu tror jag på allvar att man faktiskt kan känna våren i luften =)

Vi packade in oss i bilen för att kolla in nya djuraffären i Eslöv (finfin sortering) och fika hos kusinerna på vägen hem.
Alldeles egentligen skulle jag bara vilja köra bil hela dagen-
med bra musik på och rutorna nervevade,
men vad tusan...
Sen kom jag ju på att jag numera är vuxen, närmre bestämt snart 34 år (woaaaaa...) och dels inte behöver rymma längre och dels har två tweenies som varken uppskattar att åka bil med morsan eller lyssna på mossig 90-tals musik.

Det blev mysfika istället.

I morgon ska jag jobba för första gången på typ 2 veckor,
undrar om jag kommer ihåg hur man gör?

Tja, jag antar att om jag skulle ha glömt påminner väl arbetsuppgifterna mig av sig själva.
Det är ju det som är det fiffiga med att jobba med människor.

Inga utslag, ingen feber, ingen hosta-
bara lite högst ordinär familjesnuva.
Märkligt.

Jag som nästan gett upp tanken på att sköta ett jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar